Zaměřeno na NxG: Workshop na téma Symboly značek a neformální setkání

Věděli jste, že až 95 % rozhodnutí se odehrává v podvědomí? Symboly - jednoduché, jasně rozpoznatelné prvky, které reprezentují něco komplikovanějšího - nám v každodenním životě pomáhají dělat rozhodnutí efektivně a rychle, třeba při výběru značek. Pojďme společně přijít na to, jaké prvky tvoří úspěšné symboly značky. Vězte totiž, že logo zdaleka není všechno.

Workshop pro nás připravila výzkumná agentura Behavio Labs

Po workshopu bude následovat neformální setkání s degustací belgických piv.


KDY? 

Pátek 22. 10. od 14:00

PROGRAM 

  • 14:00 - 17:00: Workshop na téma symboly značek s Behavio Labs
  • Od 17:30: Degustace belgických piv a neformální posezení 

O WORKSHOPU 

Symboly nám v každodenním životě pomáhají dělat rozhodnutí efektivně a rychle, třeba při výběru značek. Logo je pouze jedním z mnoha symbolů a značku rozhodně nedělá. Pojďme společně přijít na to, jaké další prvky tvoří úspěšné symboly a které naopak při tvorbě úspěšného brandu nepomáhají.  

Inspirací nám budou úspěšné zavedené značky, díky kterým si uvědomíme, že disponují celým arzenálem symbolů, o které důsledně, a hlavně dlouhodobě pečují. 

Behavio Labs se symbolům značky věnuje už delší dobu především z pohledu sémiotiky, sociologie, behaviorální ekonomie a neurovědy. Vnímá je jako předmět měřitelného výzkumu, zda konkrétní kreativní výstupy klientům pomáhají v budování jejich značky. 

V průběhu workshopu porozumíme klíčovým behaviorálním principům, které se týkají značky a komunikace, a naučíme se je aplikovat.

Dozvíme se odpovědi na otázky: 

  • Co je salience značky? 
  • Jaký vliv na ni mají symboly značky? 
  • Jaké jsou postupy pro budování funkčních symbolů značky? 

Každý z účastníků dostane inspirační karty Symboly značky, které nabízí strukturovanou přehlídku možných projevů značky. Každá ze 47 karet obsahuje příklady z Česka i ze světa. Doplňují je i přeškrtnuté karty, které popisují, co naopak symbolem není.


O BEHAVIO LABS 

Behavio Labs je výzkumná agentura, která díky jedinečným technologiím zkoumá pravidla podvědomých rozhodnutí. Pomáhá firmám budovat značky, zlepšovat reklamy, pracovat se zákazníky a motivovat zaměstnance.

Mezi klienty Behavio Labs patří například Škoda Auto, Red Bull, McDonald’s, ale i řada neziskových projektů. Behavio vyvinulo Minute, nástroj na HR výzkumy, které zaměstnance neotravují, ale, kterými lze odhalovat i jejich nevědomé motivace.

Pracuje se svým on-line panelem více než 30 tisíc Čechů a Češek všech sociálních skupin. Snaží se data zprostředkovávat všem například přes projekt Atlas Čechů.